כחלון מגייס • מפלגה או סופרמקט

ישראל אוחיון | צילום: פייסבוק No Comments on כחלון מגייס • מפלגה או סופרמקט
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז תחילת כהונתה של הכנסת הנוכחית צצו להם השמועות על הקמת מפלגה חדשה בראשות השר לשעבר משה כחלון, ובימים האחרונים נזרקים בכלי התקשורת שמות של אישי ציבור שאמורים להצטרף לרשימה החדשה.

משה כחלון בעברו איש ליכוד מובהק כיהן כשר הרווחה והתקשורת וזכור לציבור העיקר בגלל ההצלחה הגדולה ברפורמת הסלולר עליה נלחם במשך שנות כהונתו, לקראת מערכת הבחירות לכנסת ה- 19 כינס כחלון מסיבת עיתונאים והודיע כי הוא לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים, אך לא חלף זמן רב עד שפורסם כי הוא מתכוון לרוץ בראשות מפלגה חדשה בבחירות הבאות.

בשבועות האחרונים נפתחה בורסת השמות שאומרים להצטרף למפלגתו של כחלון ובהם פורסם על עו״ד ציון אמיר אחת מהפרקליטים הבכירים במדינת ישראל שייצג פוליטיקאים רבים .

שני שמות נוספים התפרסמו בשבוע שעבר האחד מנכ״ל משרד הבריאות לשעבר הפרופ׳ רוני גמזו, והשני הוא פרופ' מנואל טרכטנברג יו״ר הוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוה שפרש במפתיע מתפקידו לפני ימים אחדים.

רצינו לבדוק איך יראו פניה של המפלגה החדשה בראשות כחלון ומה יהיו סיכוייה והאם היא עדיין מאיימת על מפלגות חברתיות כמו ש״ס או מפלגת הליכוד ממנה הוא בא.

עורך מרכז העניניים יצחק נחשוני אומר סשיחה עם אתר קול חי כי ״בעבר מפלגתו של כחלון איימה על הנציגות החרדית ש״ס כיוון שהשמועות היו שלכחלון יצטרפו פוליטיקאים משס, ובנוסף צייר את מפלגתו כחברתית מה שאין במפלגת הליכוד לדעתו ובכך לקחת מנדטים בעיקר לשניהם״,

עוד הוסיף ״כי לאור השמות שצצים בימים האחרונים ההתנהלות נראית יותר כמו סופרמרקט ולא כמו מפלגה, ובייחוד לאור השמות שנאמרים בתקשורת קשה לומר שזוהי מפלגה חברתית,״

״לכן לעת עתה לא נראה לי שכחלון מהווה איום על המפלגות האלו באשר לנתונים שמציג״ מסיים נחשוני.



0 תגובות